Lilypie Premature Baby tickers

20.3.13

#17

alhamdulillah.

kalau nak ikutkan pengiraan sendiri. hari aku baru 4 minggu 5 hari. on 17th aku dah buat check  up yang pertama sebab nak amik ubat duphaston. doktor pun tak teragak nak bagi sebab kes gugur berturut tahun lepas.

simptom yang aku rasa untuk minggu 4 ni

  • sakit breasts yang amat sangat. nipples jadi sangat sensitif. bila nak on or off bra pun rasa ngilu.
  • sakit pinggang yang agak teruk jugak tapi bearable lagi la.
  • loya yang teruk bagi aku. asam aku bantai satu botol 2 hari je. tapi aku tak pernah muntah lagi. aku batuk kuat2 sebab nak keluarkan geli dekat tekak tu. 2,3 hari ni tekak aku sangat sakit. maybe sebab batuk paksa tu kot.
  • mengantuk. pukul 11 dah selamat jalan. lepas subuh tidur balik. bangun pukul 9. dekat tempat kerja pun mengantuk yang amat.
  • sakit gigi. tahap makan bubur nasi je bawak bekal gi kerja.
itu je kot yang aku rasa untuk minggu 4 ni.

aku berdoa siang malam agar rezeki kali ni berkekalan.

insyaAllah.

No comments:

Post a Comment