Lilypie Premature Baby tickers

26.3.13

#20

Simptom aku utk 5 weeks:

• sakit pinggang masa baring.
• breast mcm bengkak sikit.
• insomnia. Aku takleh tidur malam. Sangat susah nak tidur. Isskkk.
• loya sikit tapi tak muntah lagi.
• angin. Sangat banyak. Atas bawah sama je keluarnya. Haha.
• cramp. Kadang kadang kiri, kadang kadang kanan. Aku assume baby bergerak je la. Hahah.
• vaginal discharge tapi tak banyak sangat but still kena pakai pantiliners.
• aku dah start pilih makanan. Roti aku takleh telan langsung. Nasik pun aku tak cari sangat.
• kulit muka berminyak dengan teruk nya, naik bintik merah di kaki, dada dan tangan.

Aku rasa ini je kot utk 5 weeks ni. Nanti aku update lagi.

Tak sabar tunggu 31 ni utk scan heartbeat baby. Kang silap silap japgi jugak aku gi scan. Haha.

Dear baby, please stay there. See you soon honey :)

No comments:

Post a Comment